• Jádra z meruněk ničí rakovinové buňky

    Jsou jádra z meruněk zdrojem přírodní látky, která zabíjí rakovinové buňky, aniž by při tom ruinovala také pacientovo zdraví a peněženku? Tato látka byla pojmenovaná laetril neboli vitamín B17. 

    Přečíst článek

  • Zubní pasty obsahují látky, před kterými vás zubař nevaruje

    Jeden z nejrychlejších způsobů, jak absorbovat cokoliv do těla, je prostřednictvím ústní dutiny. Proto se také určité léky, mezi které patří např. nitroglycerin při srdečním onemocnění nebo některé preparáty proti bolesti, aplikují pod jazyk...

    Prečíst článek

  • Základy zdraví: vše o GMO

    Molekulární vědci pracující v laboratořích firmy Monsanto, gigantické americké biotechnologické společnosti, spojují geny rostlinných sazenic s nebezpečnými pesticidy a herbicidy, aby rostliny ochránili před hmyzem. Většina potravin prodávaných v USA obsahuje nějakou formu geneticky modifikovaného organismu (GMO), např. ve formě sóji, kukuřice, řepkového nebo bavlněného oleje. Výzkumy ukazují, že...

    Prečíst článek

  • Jak poznat kávu bez mykotoxinů

    Mykotoxiny jsou nebezpečné látky, které se v kávě vyskytují poměrně často. Na druhou stranu nabízí káva i některé pozitivní zdravotní účinky, pomáhá zlepšovat výkon a koncentrovat mysl. Jak tedy můžete pokračovat v pití kávy bez požívání nebezpečných mykotoxinů? Jednoduše, buďte vybíraví.

    Prečíst článek

Online

Právě přítomno: 4 hosté a žádný člen

Účinná prevence proti cukrovce? Jezte více omega-3 mastných kyselin, tvrdí nový výzkum

Konzumace omega-3 mastných kyselin může pomoci snížit riziko cukrovky – říkají nové výzkumy. Studie z USA a Singapuru zjistily, že dospělý s vyšší hladinou omega-3 byli méně náchylní k propuknutí cukrovky.



Vědci se snaží, aby lidé nezačali na základě výzkumu považovat omega-3 mastné kyseliny za magické řešení svých zdravotních problémů. Poukazují na to, že omega-3 mohou být pouze součástí dalších řešení v rámci výživy a životního stylu napomáhajících v prevenci cukrovky. Doporučují necpat do sebe tabletky s rybím tukem, ale radši se zaměřit na jídla nezpracovaná a nerafinovaná. „Takovýto celistvý přístup ke stravování by se měl postarat o jednotlivosti, jakými mohou být základní živiny například v podobě omega-3 mastných kyselin.” říká Andrew Odegaard z Minesotské univerzity v Mineapolis, jeden z badatelů singapurské studie.


Přestože předchozí výzkumy naznačily, že omega-3 a speciálně kyselina alfa-linolenová (ALA) mohou zvýšit citlivost lidských buněk na insulin (hormon odpovědný za regulaci krevního cukru), tato spojitost ještě nebyla přesvědčivě dokázána. Může to být také tak, že lidé, kteří konzumují hodně ALA (jejím hlavním zdrojem je len, sója, ale také další rostliny), mají celkově lepší stravovací návyky a zdravější životní styl včetně pravidelného cvičení.


Ani jedna ze studií ovšem nenašla spojení mezi omega-3 mastnými kyselinami získanými z ryb a sníženým rizikem cukrovky. Vědci předpokládají, že je to způsobeno nesprávným způsobem úpravy rybího masa. Zdravotní prospěšnost rybího masa může snižovat jeho fritování a podávání s tatarskou omáčkou nebo hranolky.


Obdivuhodný je zvláště přístup doktora Odegaarda, který upřednostňuje celostní přístup k prevenci cukrovky před důrazem na užívání doplňků z rybího oleje. Mnoho těchto doplňků z měkkého gelu obsahuje výplň v podobě hydrogenovaných tuků (hydrogenace je proces ztužování tuků používaný např. při výrobě margarínů). Ty byly v mnoha studiích spojeny s kardiovaskulárními onemocněními a infarkty. Také narušují vstřebávání esenciálních mastných kyselin, a stejně jako v případě smažené ryby, přinejlepším ruší přínos omega-3 mastných kyselin pro tělo, přinejhorším mohou přímo negativně zasáhnout zdraví.


Bohužel levné druhy vitaminových doplňků s největší pravděpodobností právě tento druh výplně obsahují, čímž ještě zvyšují zdravotní rizika lidí z nižších příjmových skupin. Mnoho vitaminových společností je zcela nebo zčásti vlastněno Big Pharmou, a proto NaturalNews radí svým čtenářům, aby získávali co nejvíce živin z nezpracovaných potravin a důkladně si prověřili společnosti, od kterých nakupují potravinové doplňky.


Autor

Tara Green
Přeložil: Honz4
Zdroj: http://www.naturalnews.com/032677_diabetes_omega-3s.html



RSS

NaturalMagic.cz RSS feed


Přerušované hladovění prospívá mozku

Podle nové studie, kterou prováděl the National Institute on Aging v Baltimoru, je zjevné, že jednodenní až dvoudenní půst prováděný každý týden zřejmě zlepšuje stav mozku u nemocných s Alzheimerovu nebo Parkinsonovou chorobou.


Distress – prvořadá psychická i emoční příčina rakoviny

Jak je možné žít životem bez stresu a zabránit tak vzniku rakoviny a dalších zdravotních problémů? Lze to dokázat tím, že se naučíte ovlivňovat hladiny stresového hormonu kortizolu a tím, že na mentální nebo emoční stres ve svém životě získáte náležitý nadhled.


Dehydratace a alergie: 6 snadných kroků k doplnění tekutin

Příznaky alergie jako plný nos, slzící oči a kýchání mě provázely celý můj život. Během alergické sezóny jsem se cítila mizerně. Dobrou zprávou a nadějí pro ostatní alergiky je fakt, že mé symptomy před pár lety "náhodou" zmizely a do dnešního dne se nevrátily.


Zde se nacházíte:

~ Důležité ~

Všechny informace a materiály, které se nalézají na těchto stránkách, slouží pouze pro vzdělávací účely a žádná z uváděných doporučení nemají za cíl nahradit radu od Vašeho lékaře. Před aplikací všech změn byste měli vyhledat radu kompetentního specialisty, který je schopen zhodnotit Vaše příznaky a aktuální zdravotní stav. Je důležité, abyste neomezovali, neměnili či nepřerušovali užívání léků či doporučenou léčbu bez předchozí konzultace s Vašim lékařem či jiným odborníkem. I přes upřímnou snahu přinášet pouze kvalitní materiály nenesou autoři stránek žádnou  odpovědnost za případné komplikace vzniklé použitím zde prezentovaných informací.

NaturalMagic.cz